Заяви Безплатен Видео Оглед
Интериорни врати от лек материал

Олекотени конструкции за вратите

Коментирай

С всички предимства на твърдата дървесина, тя има и един недостатък – голямото тегло. Надеждната, трайна, херметична конструкция на дъбова врата изисква специално оборудване, здрави стени, здрава каса. Много интериорни врати са по-малко капризни в това отношение, защото са значително по-леки. Продуктите, достъпни за повечето клиенти, се предлагат в няколко различни варианта на пазара.

Характеристики на производството на леки конструкции

Ако теглото на дъбовия лист е средно 40 – 50 кг, тогава боровият лист със стандартна дебелина, тежи не повече от 25 кг. В някои случаи дори такъв показател може да е твърде висок. Производителите постигат максимално намаляване на теглото, като използват следните материали:

  • корпусът или рамката на крилото е изработен от изсушен и сплетен иглолистен масив от микро-шип;
  • MDF лист с малка дебелина се използва за облицовка на рамката;
  • вътре, лека вътрешна врата може да съдържа плоча от порест MDF или клетъчен картон.

Платното, в чийто пълнител се използва MDF, значително превъзхожда теглото си спрямо продукта с пълнеж от пчелна пита. Предлагат се и кухи интериорни врати, но те не са подходящи за монтаж като постоянни опции: всеки небрежен удар може да навреди на такъв продукт.

Най-оптималната опция за пълнене днес е клетъчният материал. Екологичен, със стабилни характеристики, осигурява здравина и звукоизолация на платното, без да увеличава теглото си.

Предимства на продукта

Материалът не създава проблеми и работи върху подвижна система, но не преобръщайте механизмите. Колкото продуктът е опростен, има и малко риск  от провисване на крилото във времето. Лекият дизайн е удобен и практичен материал.

Звукоизолацията е недостатъчна

Един от основните минуси на леките конструкции е, че не поглъщат  звука достатъчно. Не са толкова шумоизолиращи и топлоизолиращи. Решението на този проблем е  инсталирането  на пломби. Уплътнителят се поставя в близост до периметъра на плочата и рамката, поставен между сегмента върху крилото в модела за притискане.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Call Now Button